I'm so proud!

God kväll! Hoppas ni alla har pussat och kramat massor på era mammor, det har precis jag! Jag kom hem för en timme sen och då fixade mamma och jag lite te och pratade lite allmänt om våra helger! Vi planerade även en biokväll som jag ska bjuda henne på, det blir på onsdag och vi ska även äta middag på Vishiis mammas indiska restaurang efteråt! 

På tal om Vishii, vi hade en jättemysig kväll tillsammans! Vi gick runt och pratade lite på stan och köpte oss lite godis innan Cissis uppvisning började (jag var tvungen att ha lite godis, var så sugen att jag trodde jag skulle explodera haha!) Jag är så himla stolt över min Cissi, hon gjorde en sån bra insats på teaterföreställningen som var sjukt grym! Alla var grymma & Vishii viskade till mig under showen "Hallå, nu vill jag också spela teater.." 

Några bilder från den coola föreställningen!



Min fina Cissi, jag är så himla stolt över dig!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0