Hemmakväll med päronen!

God kväll allihopa! Nu har jag slutat jobbet och skulle egentligen ha åkt hem till Sofia och hängt med henne och Cissi, men eftersom jag ska upp 7 imorgon för att jobba igen så väljer jag att vara hemma! Det är också så mysigt att ha en helkväll med mina föräldrar, vi som hängde igår kväll på spelningen också haha! =) Ikväll ska jag även göra något som jag inte gjort på säkert över 5 år, se på Eurovision Song Contest! 

Jag tycker ju verkligen inte om musiken som spelas i den tävlingen vanligtvis och jag tycker att det är väldigt överskattat, men ikväll känner jag för att se på det! Det är ungefär som Fotbolls-VM & Em, jag tittar inte på fotboll annars men så fort EM eller VM drar igång så hänger jag ute på pubarna och vrålar på matcherna! Det är kul att heja på sitt land och känna samhörighet, vad det än har att göra med!

Nu ska jag gasa hem med cykeln men vi hörs igen om ett tag ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0