Kvällspromenad!

Tja på er! Nu kom jag precis hem, jag slutade klockan 20 och valde då att gå från Rådhuset till Ropsten! Sån himla skön kvällspromenad, det är en helt magisk kväll! Jag passade även på att köpa biobiljetter till mig, mamma och pappa som vi ska på imorgon! =) Den här veckan har varit grym såhär långt, underbart bra kväll igår med vänner och lång dag i solen med Kenza idag och sen en härlig kvällspromenad!

Fler roliga saker sker i veckan (+ massa jobb såklart som är grymt för min Sydamerika-kassa)! Hoppas ni också har fått i er lite sol i alla fall, det är ju omöjligt att inte få någon sol alls här i Sverige på somrarna för solen går ju knappt ner! Klockan är snart tio och det är fortfarande ljust och fint ute, mamma fixar i trädgården och vår fina Kasper mår bättre nu och gör mamma sällskap! ♥

Jag i trädgården idag när Kenza och jag käkade lunch, åhh sommar!


Vi hörs imorgon igen allihopa, kramkram!

Postat av: Johanna

När ska du åka? Hittade dig och din blogg på resedagboken.

2011-06-06 @ 15:11:46

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0