Lördag 14 maj 2011

Morrnmorrn! =) Hoppas ni mår bra, jag mår kalasbra och är inte alls så trött faktiskt! Mamma, pappa och jag fick skjuts från Skål hela vägen hem av min vän Cissi som också var där så vi kom hem redan vid 12! Det var en så galet bra spelning igår, jag var så himla imponerad! =) Jättetrevlig stämning var det också då vi var så många där, mina fina underbara vänner Cissi och Sandra hängde ju på också och utöver det var det familj och familjevänner! 

Hans bandmedlemmar har varit kända i Sverige (han i mitten var med i ett band som tydligen var jättekända i Sverige under 80-talet!) så det var inte konstigt att det var skitgrymma! De ska spela igen den 3e juni på stora scenen i Kungsan, då tycker jag att alla ska komma som har tid och lust! =) 

Totte med killarna igår, först körde bara dessa tre (Totte till vänster) och sedan kom
även 2 till killar på bas och trummor och körde det sista setet med låtar! Sjukt bra!


Nu måste jag slänga i mig lite frukost men snart kmr fler bilder från igår som vanligt!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0