Lördag 7 maj 2011

Morrnmorrn! Jag vaknade upp imorse med världens värkar i magen (lingonvecka..) och eftersom jag sov hos Sandra så hittade jag inga ipreen så det är det första jag ska köpa på jobbet idag innan jag börjar! Igår var i alla fall en jättetrevlig kväll, perfekt tillfälle att lära känna mina arbetskamrater lite bättre! Vi satt kvar och drack och pratade till klockan elva, då mötte vi upp min fina Sandra (som kom direkt från flygplatsen) vid Fridhemsplan så satte vi oss på ett hak där!

Min fina Astrid mötte jag där också så vi hoppade över söder igår! Vi var kvar tills klockan 1-2 innan Sandra och jag drog oss hemåt, vi var båda helt slut! Så fort vi kom hem till Sandra så somnade vi, säkert inom 2 minuter! Nu måste jag börja dra ner till jobbet men vi hörs när jag slutat och bilder från igår kommer upp ikväll! Kramar ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0