Måndag 2 maj 2011

Godmorgon! Jag tycker verkligen att jag borde vrida tillbaka dygnet snart.. I Indien gick vi och la oss vid 10-halv 11 och somnade då ganska fort, sen gick man automatiskt upp vid 8-9 på morgonen! Det höll i sig typ första 2 veckorna efter jag kom hem från Indien men sen försvann det helt haha! Hur som helst, det är bara att börja ställa klockan och gå och lägga sig tidigare! Iofs så jobbar jag mycket kvällspass också så det kommer nog inte fungera i alla fall haha.. Men det var bara så skönt att ha den dygnsrytmen, jag tror min kropp mådde bättre av det! 

Nu babblar jag bara på, jag tänkte dra ut och springa en runda nu eftersom jag och Ruth ätit så mycket kakor och choklad den här helgen! Även om vi har varit ute och rört på oss mycket (vi gick ju 1 mil igår & dagen innan cyklade jag 1 mil) så har vi nog ätit mer, haha! 

Bilder från dagen med Ruth igår, vi tog som sagt en långpromenad på 1 mil och avslutade
sedan på ett fik på Östermalm! Jättehärlig dag var det även om det var lite kyligt..


Hörs efter springrundan, puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0