Onsdag 11 maj 2011

Godmorgon allihopa! Herregud, tiden går så himla fort och jag hinner som vanligt inte med! Inom en månad måste jag ha hunnit till gymmet 4 till ggr för att inte få betala en extra avgift men jag jobbar ju så pass mycket, sen är det så tråkigt att stänga in sig i ett gym när man kan springa ute istället! Jag och min tidsångest, men är det bara jag som känner att tiden går så himla fort?! 

Aja, idag skulle Sara och jag ha vår sista lektion på stadsmissionen men jag hinner inte dit för jag jobbar.. Lite tråkigt eftersom det är den sista lektionen, fast jobbet går först för mig nu! Man får välja att fortsätta i sommar men jag hoppar av nu pga mitt tajta jobbschema denna sommar! Det har varit väldigt lärorikt och jag är så glad över att jag valde att ställa upp på detta, men jag vill inte vara bunden till det under sommaren, jag kommer jobba som en galning redan som det är och så ska Sara också hoppa av pga hennes nya jobb! 

Hittade min myskatt i soffan nyss, herregud det är världens sommarväder ute och Kasper
ligger och knoppar? Bara vår katt som prioriterar det haha.. 


Nu ska jag äta frukost, hörs snart!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0