Onsdag 4 maj 2011

Godmorgon! Hoppas ni alla mår bra, jag är så sjukt trött att det inte är sant! Jag kunde inte somna igår för jag frös så mycket, jag som tänkte att det snart var dags att ta bort duntäcket men allt jag ville ha var ett till! Som tur var så väckte mamma mig i tid i alla fall för jag hade lyckats snooza i 30 minuter! Nu är jag uppe i alla fall och mamma hade gjort frukost åt mig, hon är så snäll att trots mitt dåliga morgonhumör så klämmer jag fram ett "tack för frukosten mamma!" 



Nu måste jag åka iväg, har bara hoppat i mjukiskläderna och är redo att gå! Nu ska jag ju till stadsmissionen och hålla svenskalektion för invandrare som jag gjort nu varje onsdag i ca 2 månaders tid! Hörs när jag slutat där, kram!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0