Pics from MJ honour concert @ Fasching!



Annika och jag gick in vid typ kvart i åtta och tog ett bord vid baren! 



När det drog igång blev det plötsligt dubbelt så mycket folk och världens drag! 



Annika och jag kunde inte sitta stilla så vi lämnade vårt bord och tryckte oss framåt!

Vid andra setet stod vi längst fram och dansade som galningar och sjöng med i varenda
låt, allt från hits från Off the wall-albumet som Working day and night till Michael Jacksons
solotid-hits från Jackson 5-tiden som Never say goodbye! Kvällen var så jäkla underbar!



GRYM kväll, tack bästis för du tipsade mig om den här showen & skrev upp oss! 
Nu måste jag kila iväg till jobbet men ha en fin dag så hörs vi ikväll runt 7-8 ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0