Pirates of the caribbean 4

Tjatja! Det här har varit så himla skönt, en hel dag utan att behöva tänka på jobbet! Jag mötte som sagt upp Linus först för att han skulle köpa badkläder och sen tog vi en promenad till hans jobb vid Södra station (han är PT på SATS). Efter det mötte jag upp Mika i stan så gick vi i lite affärer innan vi drog ner till Kungsan och mötte upp Kenza, Nadia, Dilay och Anna för att käka lunch/middag i solen - SUSHI! =) 

Vi satt där i 1-2 timmar och softade innan tjejerna drog hem medan jag, Anna och Mika köpte lite biogodis och mötte upp Annas kille för att sedan dra till bion! Pirates of the caribbean 4 var bra men jag tycker det börjar bli lite tjatigt nu med The black pearl och allt vad det är, jag älskar Jack Sparrow to death men det börjar bli nog! Enligt mig då, frågar man Mika så får de gärna göra en Pirates of the caribbean 100..

Niklas, Anna, Mika och jag var redo för Pirates of the caribbean 4 i 3D, Mika gick all in
med solbrillorna över sina 3D-brillor haha!

Efter bion tog Mika och jag en promenad från Sergelbion till Slussen men fastnade på vägen
vid vattnet och satte oss på en uteservering 1 timme för killsnack och vin + kaffe för Mika!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0