Sentimental!

Jag har spenderat en timme nu vid datorn och research:at om min resa till Sydamerika i höst! Jag söker mest runt på backpacking.se för att finna tips, jag har kommit fram till att denna gång vill jag nog inte åka med någon men det är fortfarande bra att kika runt! Jag fann då tråden jag skapade för ett år sedan när jag ville finna en resekompis inför Indien och där låg även Sandras svar.. Herregud, tänk att resan nu är gjord och det var så himla underbart! 



Sandras svar! (Fick många svar på denna tråd men Sandra var den jag fastnade för)


Vi i Pushkar, Rajasthan i Indien 8 månader senare!

Häftigt va?? Åhh, UT OCH RES MED ER ALLA, där finner ni meningen med detta underbara liv om ingen annanstans! Snart beger jag mig iväg igen, jag längtar så sjukt mycket!! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0