SKÅL

Tjabba! Jag är på riktigt bra humör även om det regnar och är grått ute, för det är fredagskväll! =) Ikväll står spelning på schemat, nämligen pappas kompis Totte (som också är en medlem i New Strangers) ska spela med sitt andra band på puben Skål ikväll! De är riktigt bra så det här ska bli kul att se, nu ska jag bara slänga i mig lite middag och sminka mig lite innan jag drar! Först ska jag möta upp Sandra så kommer även Cissi dit senare ikväll!

Förutom oss så är Amanda, Nisse och deras vänner där plus mamma, pappa och många fler familjevänner! =) Sjukt nice! Jag är dock så himla trött så jag tror inte det blir så sent ikväll, kommer nog hem runt 12-slaget kanske! Vi hörs sent ikväll lr imorgon igen, kram ♥ 

 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0