Söndag 1 maj 2011

Godmorgon denna underbara majmorgon, hörrni det är ju fan maj nu!! Hoppas ni hade en trevlig valborg igår, jag hade en underbart fin dag med min Ruth! Vi möttes redan klockan 10 och tog en promenad runt Stockholm och fikade sedan i gamla stan! Vi hade ju så mycket att catcha up om sen vi senast sågs (oktober 2010), sen åt vi lunchbuffé på en Kina-restaurang och haha shit vad mycket vi åt hela den dagen! 

Sen åkte vi hem till min vän Carolina som fyllde år tidigare i veckan, vi var där tillsammans med Fredrik & Eugenia + flera av Carolinas vänner! Vi drack vin, pratade och sjöng för lilla Carolina ända till kl 22 då Ruth och jag drog in till Söder och mötte upp Jossan, Jessica, Mika, Nadia, Dilay och Viran! Vi gick till Marie Levau en stund men sen drog vi alla vidare utom Jessica och Jossan till Mest på Götgatsbacken! Vi satt där en stund och pratade men sen vid halv 1 så drog jag och Ruth hemåt, vi hade ju varit ute och gjort saker konstant sen tidigt på morgonen! 

Jag, Fredrik och min fina Ruth hemma hos Carolina igår!


Fler bilder från igår kommer snart, ska bara käka frukost!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0