Söndag 15 maj 2011

Gaaaaalet vad nära vi var på att vinna igår!! Som sagt, första gången jag såg på Eurovision på säkert 5 år och det var sjukt spännande! Jag hade knappt hört Erics låt tidigare då jag inte följt Eurovision tidigare i år heller och jag hade mycket lägre förväntningar på den än vad jag borde ha haft! Det är ingen låt jag vanligtvis skulle lyssna på men för den här tävlingen så hade han ett intresseväckande intro, rätt utseende, bra moves, bra sväng i låten, bra röst (förutom de sura toner som kom ibland) och en grym utstrålning! Utan att heja på sverige var han fan bäst tycker jag, däremot Azerbadjan var ett nummer som jag trodde skulle komma sist! 

Jag satt och studsade upp och ner i soffan medan mamma låg i soffan bredvid och snarkade, jag väckte henne gång på gång men hon somnade bara om! Hon hade ju varit ute i trädgården och grävt hela dagen så hon var heelt slut haha stackarn! Jaja, vi fick i alla fall en tredjeplats och det är ju det bästa Sverige fått på väldigt länge tydligen? Ikväll är det dags för Sverige att slå ut Finland i ishockey, jag som aldrig varit intresserad av den sporten kanske till och med ser den här matchen.. Jag menar ser jag på Eurovision så.. haha! 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0