Söndag 8 maj 2011

Godmorgon! Jag bloggade ju om min underbara kväll precis innan jag gick och la mig igår och la även ut flera bilder så kolla där om ni inte såg det igår! Idag var min första sov-morgon på länge och såklart ska Linus ringa och väcka mig vid 9 för att kolla om jag vill träna med honom, suck!! Jaja, nu är jag vaken i alla fall och har precis ätit en stor smoothie med valnötter i + ett grönt äpple till frukost!

Idag jobbar jag bara ett kort pass, 12-17 så jag ska snart ta cykeln till Ropsten för att köra passet och sen vill jag nog ut i solen! Eftersom jag jobbar varje dag så missar jag ju solvädret, därför vill jag passa på när jag väl kan! Antingen hänger jag med Linus eller så möter jag upp någon annan filur, vi hörs i varje fall efter jag slutat jobbet igen! 

Det är endast jag, Amanda och Kasper hemma och ändå ska alla vara inne i mitt rum =P


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0