Söndagskväll!

Hej på er! Det blev ett väldigt sent inlägg idag även fast jag kom hem vid 7 ikväll, jag hjälpte till med att fixa klart mddagen (tacos!!) och sen så åt vi! Direkt efter maten fastnade mamma, pappa och jag framför ett TV-program så jag glömde helt bort att skriva! Hur som helst, jag har haft en till jättemysig dag med Ruth i stan! Vi möttes upp och gick genom gamla stan för att försöka finna lite svenska presenter till hennes vänner! 

Sen tog vi 1 mils promenad genom Djurgården och pratade massor, efter det satte vi oss på ett fik på Östermalm & vilade innan vi åkte hem! Det har varit så kul att ha henne här och snart ses vi i England när jag hälsar på henne, det ser jag verkligen fram emot! 

Min nya favoritchoklad är perfekt som söndagsmys, älskar den!



Nu ska jag se på en deckarserie med mamma & pappa! Ha en fin kväll så hörs vi imorgon ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0