STOCKHOLM ♥

Har haft en helt underbar kväll vilket jag starkt förtjänade efter ett 10-timmars jobbpass! Jag fixade en stor sallad till mig och Sandra och köpte lite bröd och annat till det när jag slutade och mötte sedan upp henne i Zinkensdamm! Där gick vi och satte oss på gräset vid vattnet så man har utsikt över världens bästa stad - Stockholm! Både Sandra och jag är riktigt kära i vår underbara stad hehe, vi låg sen i gräset och pratade och skrattade! Vi hade ju jobbat tillsammans hela dagen men på något konstigt sätt så tar våra konversationer aldrig slut! 

Sen åkte vi hemåt, jag tog cykeln hem från ropsten vilket jag bara älskar på våren och sommaren! När jag kommer hem är allt som vanligt; mamma sitter i trädgården och planterar blommor och berättar sprudlande om hennes nya planteringar, när jag går innanför dörren hör jag pappa sitta och spela gitarr och spela massa underbara gamla hits som han sjunger till! Underbara familj och vänner, jag är så otroligt lyckligt lottad
med fantastiska människor omkring mig! 



Hörs imorgon igen, hoppas ni hade en härlig dag/kväll i solen också! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0