Tisdag 17 maj 2011

Morrnmorrn! Nu sitter jag är 10 timmar senare i samma nattlinne och samma tekopp som igår kväll (dock påfyllt med nytt te, hehe)! Jag har sån himla lust att köra en morgon-powerwalk innan frukost men jag hinner inte, jag måste ju åka härifrån om en timme och ska under den tiden hinna med att duscha, fixa matlåda, äta frukost och byta om! Jaja, jag cyklar till och från jobbet idag i alla fall, det är ett jättebra tips till alla er som jobbar lika mycket som jag och känner att ni inte har tid för träningen, med hjälp av cykeln så cyklar jag ivf en mil per dag!

Orkar inte ta nån cam-bild som kmr se exakt likadan ut som igår, men jag hittade en
bild på mig och min gamla jobbarkompis Olle från personalfesten för ett par veckor sen!


Nu ska jag käka frukost men vi hörs efter det!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0