Tisdag 24 maj 2011

Heeeeej! Förlåt för det sena första inlägget men jag totalförsov mig imorse (på min lediga dag hehe), jag vaknade så många gånger denna morgon av folk som ringde och annat! Först ringde Eugenia vid halv nio och sedan någon annan + massa sms och mitt skrikande alarm så jag stängde av det och somnade om! Jag vaknar av att Sandra ringer mig kl 11.59 (vi skulle mötas kl 12 vid Åhléns idag) för att säga att hon skulle bli 10 minuter sen! Haha, sån fail så jag flyger upp och slänger på mig första bästa klänning och springa sedan ner till bussen! 

Sandra och jag har haft en jättehärlig dag på stan idag, vi möttes upp och gick i lite affärer för att köpa lite nödvändigheter som strumpor och annat tråkigt! Efter det köpte jag även med mig en söt orange topp från H&M + min favorit-nagelolja på Åhléns och en ögonpenna! Vi gick runt på stan och pratade innan vi satte oss på Max för att luncha, jag älskar deras low carb hamburgare då man får salladsbad runt om burgaren istället för bröd! Faktiskt jättegod, i en hamburgare så är (enligt mig) köttet, osten, grönsakerna och salladen det goda och inte brödet! 

Efter det satte vi oss på ett café i solen och pratade om Indien ända tills Sandra började jobba! Jag tog då en sväng förbi solariet (jag är där ytterst sällan men har tappat typ all min bränna sen Indien så jag valde att gå dit idag) och efter det sprang jag in i Cissi! Vi tog sällskap till Ropsten där hon sedan skjutsade hem mig med sin bil, vi satt kvar i bilen en stund och pratade innan hon åkte vidare för att hämta upp Astrid! De ska åka till Gärdet och sätta sig på en äng med massa folk för att fira vår kära vän Jossan som fyller 21 år idag, GRATTIS ÄLSKLING! ♥ 

Jag skulle ju egentligen följt med oxå men eftersom jag känner mig lite förkyld så är inte det bästa för mig att sitta ute på en äng i detta ostadiga och blåsiga väder! Jag kan inte bli sjuk nu när jag jobbar så pass mycket, behöver ju alla pengar jag kan få ihop inför min långresa i höst! =) Sen behöver mitt rum verkligen städas så det ska jag ta tag i nu! 

Sandra och jag på ett fik idag i stan!


Fyfan haha när Sandra och jag satt på Max så spillde hon HELA sitt isvatten över mig,
hela jag plus mina skor var plaskblöta! Ingen av oss kunde dock sluta skratta! =P


Dagens små inköp!






Hörs lite senare, guys!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0