Tisdag 3 maj 2011

Hejhej! Vad är det för på Sveriges väder? I april var det så varmt att man kunde ligga och steka i solen i bikini, nu är det maj och igår haglade det och idag SNÖADE det?! Någonting är verkligen fel om det börjar snöa i maj.. Det är i alla fall skönt med en hemmakväll när det är dåligt väder så igår hade jag och Bnoni en jättemysig kväll här ute på landet, vi drack rosévin på verandan och pratade massor innan vi började titta på Avatar med extended version! Sjukt bra var den, så många scener som ingen av oss hade sett förut! Sen gick vi och la oss eftersom jag ska jobba idag, nu måste jag rusa till bussen!

Denna bild är tagen från min syrra som fotade dom imorse, SJUKT JU!!


Ha det bra så kommer fler bilder från igårkväll när jag kmr hem från jobbet, puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0