Tisdag 31 maj 2011

Tidigaste uppdateringen någonsin kanske? Funderar på att söka in till Guiness Rekord-
bok!! Nejdå, men hej allihopa, jag kom hem bara för en timme sen faktiskt! Vilken kväll/ natt jag har haft med mina fantastiska vänner; jobb-gänget is almost back! Vi möttes alla på Dovas för ett par glas och vi satt där sen till stängning och pratade och skrattade! Efter det drog vi vidare (med några avhoppare, suck) till Pub Anchor där vi också stanna till stängning och hade skitkul! Efter det tog jag taxi hem hela vägen! Jag som brukar gå över en mil hellre än att betala 150 kronor för en taxi, men ikväll kände jag att jag var föör trött för att gå! 

Fan vad kul vi hade ikväll/inatt i alla fall! Sandra, Lisa, Olle, Kim, Filip & Johan gjorde min after work kväll! =) Dock kmr Kenza döda mig imorgon för hon kmr hit redan runt 10-11 tiden, då ska jag vara pigg och alert för att sola! Iofs är inte det så himla jobbigt så jag är faktiskt fett taggad på det! Fler bilder kmr imorgon när jag har vaknat hehe, nu måste jag sova ett par timmar ♥ 

Bjuder iaf på en väldigt fin bild från inatt (typ för 1 h sen) så länge från pub Anchor! 


God natt, hörs om några timmar igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0