Torsdag 12 maj 2011

Godmorgon! =) Hoppas allt är bra med er, jag mår jättebra! Igår efter jobbet så åkte jag direkt till Vishiis mammas restaurang i Hornstull och hälsade på, efter nån halvtimme kom även Nadia och Dilay! Vi åt middag där, drack lite vin och pratade i timmar! =) Jag som bara jobbat och jobbat de senaste dagarna behövde en härlig kväll med vänner så det var jättenice, jag och Vishii hade inte träffats och pratat på hur länge som helst! 

Idag då, jag jobbar som vanligt och efter det ska jag faktiskt gymma!! Min vän Linus som är Personlig Tränare har lovat att gå och träna med mig men eftersom han jobbar på ett gym så har han ingen lust att spendera sin fritid där! "Tillan, det är s om att jag skulle gå med dig till Konsum, där du jobbar och ba 'snälla kan du visa mig grönsakskylen och förklara allt innehåll?'" Haha, jag förstår honom förvisso men en dag ska jag få dit honom, ikväll får jag gå själv i alla fall! 

Här har ni lite bilder från igår!

Indisk förrätt, vad jag saknar Indien så fort jag äter på Vishiis restaurang!


Indian food! 



Gissa om vi var mätta? Vi fick ett varsitt stort naanbröd + ris till detta också!   




Dilay och min Vishii!

Tack tjejer för en ashärlig kväll, det behövde jag! Nu sticker jag iväg men vi hörs igen
när jag slutat jobba! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0