Torsdag 19 maj 2011

Godmorgon! =) Hoppas ni alla mår fint, jag vaknar upp på min första lediga dag på 16 dagar med en näsborre täppt och lite tjock i halsen.. what?! Jag som skulle köra skivstångspass på gymmet idag och cykla.. Kanske får ta en dags paus från tränandet helt enkelt och faktiskt ha en LEDIG dag! Jag ska iaf träffa frugan idag och kolla lite grejer på stan, Mikisen kan möta upp mig runt 2-tiden i stan så jag kan sega mig hemma innan vilket är soft! Nadia och Kenza kmr nog förbi sen en stund också och hänger! 

Även om det är trist väder nu så ska det bli 18 grader och sol idag & ikväll, värt!!

Förmiddag! 


Eftermiddag! 


Kväll! 


Sen ikväll blir det bio med tjejerna! Nu ska jag käka frukost men uppar snart igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0