Torsdag 26 maj 2011

Herregud, jag har ingen aning om vad som hände igår! Jag låg och tittade på Braveheart (hur många ggr har jag inte sett den filmen, men jag tröttnar aldrig!) och drack te, efter första kroppen kände jag lite småvärkar i magen (mer som kramper) men jag struntade i det! Efter filmen så hade jag druckit 2 koppar te och låg och vred mig i magsmärtor i säkert 1 timme, kan de ha haft med teet att göra eller kan det vara min avrensning av socker som spökar?? Det var jätteobehagligt i alla fall, jag kunde inte tänka utan bara gick runt eller försökte ligga ner i panik för att få bort smärtan! 

Usch, nu mår jag bättre i alla fall men min mage är öm fortfarande, så himla konstigt?! Måste fråga mamma om hon kan veta vad det är.. Idag jobbar jag 9-16 i alla fall så jag måste fixa mig lite frukost snart, skriver igen innan jag åker!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0