Torsdag 5 maj 2011

Godmorgon! Herre, vad tiden går fort! Jag låg och tänkte på det igår att det var över ett år sedan som jag och Sandra träffades och köpte vår resa till Indien, om några månader skulle vi åka! Hur kan allting ha gått så fort, nu är det snart sommar 2011.. Jag minns Sommar 2010 som så Epic att jag trodde den aldrig skulle sluta, det var något speciellt med förra årets sommar! Oj, vad djupt det lät men jag är nog för trött återigen för skriva ett normalt inlägg! 

Jag gick och la mig och somnade innan 12 inatt i alla fall men skulle nog behöva typ 15 h sömn hehe! Nåja, nu ropar mamma nerifrån att hon har gjort frukost till mig så jag måste springa ner, känner mig lite bortskämd när hon & jag går upp samtidigt haha! =P 

Bloggar igen i eftermiddag när jag slutat jobbet, kram!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0