Ut i solen!!

Nu har jag ääntligen slutat jobbet efter ett långt och kämpigt pass, jag ska bokstavligt talat springa ut till solen nu! Ska möta upp Sandra vid slussen om en kvart så ska vi sätta oss på några klippor och äta frukt och kyckling! =) Det är så himla varmt och skönt ute, jag har längtat ut hela dagen! Hoppas ni har haft en lång och härlig dag i solen i alla fall, vi hörs ikväll igen ♥

Lite bilder från en kväll när Anna & jag åt middag nere vid Farstabryggan förra sommarn!




UPDATE: Förstår inte varför tiden står fel på det här inlägget, jag slutade klockan 18.00 så det här inlägget publicerades runt kl. 18.10, inte 15.38..? Det beror nog på att jag skapade inlägget på min kvartsrast med att fixa bilder och så sparade jag det i utkast och skrev klart det efter jag slutat, då kom den nog ihåg den gamla tiden! Jaja..


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0