Vänner för livet!

Nu har jag slutat jobbet och ska snart åka hem till Sofia för att äta middag där! Vår underbara Astrid har äntligen kommit upp till Stockholm igen från Blekinge där hon bott i över ett år och hållt på med teater! Vi har alltså inte setts sen i sommar då jag har varit i Indien i ett halvår! Jossan kommer nog över också, Cissi har dans så hon kunde inte och Mikkan bor ju på Gotland för tillfället och pluggar!

Vi 6 tjejer tillsammans har hängt ihop sen vi var 14-16 år och vi känner varandra utan och innan! Det roliga är att vi håller på med helt olika saker men vi är alla så målmedvetna! Sofia pluggar juridik i Uppsala, Cissi satsar stenhårt på dansen och ska åka till New York i höst för att få dansa där, Mikkan pluggar ekonomi på Gotland och kämpar samtidigt med körkortet, Astrid satsar på teatern och har nu stor chans att komma in på teater-
högskolan i Malmö (HÅLLER TUMMARNA!), Jossan pluggar SFI här i Stockholm och jag ska till Sydamerika i höst och plugga spanska och sen resaresaRESA! =)

Vi har alla fullt upp hela tiden men håller ändå telefonkontakt och kan bara vräka ur oss till varandra om alla våra problem, vi finns här för varandra även om vi inte hinner ses så ofta och de betyder alla så himla mycket för mig! Vi stöttar varandra i vått och torrt, det är viktigt att ha kvar vänner som känner en väl för de är oftast dom som håller längst oxå!

Jag och min fina Astrid när vi och resten av tjejerna var i Spanien sommaren 2007!
 

Sofias föräldrar har precis köpt en liten valp och hon är hundvakt över helgen, gissa
om vi ska gosa med den ikväll?? Hur söt är den inte, asså aaaahw!


Jag älskar er så mycket, tjejer!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0