AMIGOS

Aaah vad vi trivs har borta! Vi har varit i Montañita i sex dagar nu och har fatt ihop ett litet gang nu med vanner, mest killar! Igar hangde vi forst med 2 killar som festade med i lordags och hade en liten dubbeldejt haha, sen motte vi upp vara andra killkompisar ocksa! Keenan (en kille fran Santa Cruz som vi larde kanna forsta dagen vi kom hit) hangde med oss en stund men skulle sen dra hem da han har spanskalektion idag pa morgonen!

Eftersom jag har brant mig pa ryggen sa behovde jag nan salva for att fa det att lagga sig och Keenan har ett litet hus har i Montañita uppe pa en kulle dar det vaxer aloe vera, sa jag och Louise foljde med honom hem och kletade in hela min rygg! Efter nan halvtimme lat vi honom ga och lagga sig och sa drog vi ner till mainstreet igen och motte upp Vlad, Dave, Ceasar och Frank och tog en lang strandpromenad pa natten!

Vi hade 4-5 hundar efter oss ocksa som ville vara med och foljde efter oss var vi an gick, dessa sma liv vill ju bara ha karlek! Ceasar ar fran Chile och ar jatteduktig pa att lara ut spanska, sa jag har smyglektioner med honom och fragar om massa ord pa spanska haha! Frank ar fran Colombia och ar en san hyper kille, men helt underbar! Vid 1-tiden holl jag pa att somna i Louises kna sa da gick vi hem, vi somnade sa fort vi la oss i sangen! Idag ringde mitt alarm kl 10 da vi inte ville sova bort dagen! Vi gled ner till Holaola och at en varsin stor frukost och laste vara bocker, det ar sa himla avslappnande att starta dagen sa! Senare idag ska vi hanga med killarna som ska ha fotbollsmatch pa stranden, och sa ska jag pa min spanskalektion!

Igar tog Louise och jag en strandpromenad och da sag jag nagra kossor ga forbi. Forst tankte jag inte pa det da jag ar sa van fran Indien, men nar jag kom pa att jag ar pa andra sidan jorden nu sa fatta jag inte alls varfor de kom vandrandes for haha! bra flash back till underbara Indien dock! =)



Igar kvall med killarna, Louise satt och smygfotade mig och Keenan haha!




Haha, han ar egentligen typ 1,90 men ser har ut som typ 1,60 ^^,


Frank, Louise och Ceasar!



Medan Louise och jag gick hem till Keanan med honom sa satt resten och vantade pa
gatan, nar vi kom tillbaka satt dom alla kvar haha sota! Sa da gick vi ner till stranden!










En av hundarna har i Montañita saknar ett framben, hon ar dock ratt popular da typ
alla kanner igen henne! Pa klubben i lordags lag hon i en soffa dar inne med en man
bredvid sig som klappade pa henne! =)




Dagens underbara frukost for 25 kr!







Tengo que ir a la escuela pronto para aprender mas esopañol, ciaaaaao! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0