Bybye Galapagos, hello Montañita again!

Tjoho! Vi har haft nagra riktigt chilla dagar har i Puerto Ayora pa Galapagos, jag ar fortfrande orolig i magen (saklart) och har behovt vila! Louise har dock varit ute en hel dag och dykt med tre meter langa hammarhajar, ar hon tuff eller vad?? Jag sket typ pa mig halvt nar vi matte upp i vart rum hur stora hajarna faktiskt var, tank da att simma med dom.. NEJ TACK! Hur som helst sa bor vi i ett stort rum med en varsin dubbelsang, val behovligt for oss bada!

I ovrigt har vi bara hangt pa en enorm strand har i Puerto Ayora som heter Tortuga Bay, helt underbar strand med vit sand och klarblatt vatten! Jag har tagit timmars strandpromenader dar med min ipod i oronen, det ar inte sa mycket folk pa stranden da surfingen inte ar pa topp just nu sa man har mycket space! Sen kan jag aven ga sjalv pa stranden i bikini utan att bli filmad, fotad eller fa tusentals fragor av man som bara vill ha en ursakt for att stirra pa mig - som i Indien som jag anda alskar av hela mitt hjarta! ;) 

Lite bilder fran de senaste dagarna har pa on Santa Cruz!

Vart rum, kostar 10 dollar per person vilket ar bra pris har pa Galapagos!








Charles Darwin foundation!






Nar Louise var ute och dok sa tog jag mig en promenad till den fantastiska stranden,
tog inte med mig kameran men det var klart vatten och kritvit sand! :) Jag gick tillbaka
efter nagra timmar for att ata lunch och tog sedan en lang dusch! Sedan tog jag mig
en promenad runt i staden, tycker om den har platsen vid vattnet att softa pa bankarna!




Tortuga bay!


Dessa kaktustrad vaxer endast pa Galápagosoarna, de ar sa coola!



I Indien vandrar det kossor pa stranden, har vandrar det leguaner istallet!










Imorgon beger vi oss som sagt till Guayaquil igen, da ska vi ga pa bio och lite sant i storstaden och aven sova dar en natt! Dagen efter kommer vi faktiskt splitta pa oss ett tag, jag ska dra tillbaka till Montañita i nagra dagar och leta efter mina alskade Harry Hole-bocker och bara softa lite! Saknar Montañita sa det passar bra, sedan kommer jag dra till sodra Ecuador och vidare till Peru! Louise och jag ska sedan motas upp om nagra veckor igen :) Puss pa er, vi hors om ett par dagar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0