BYEBYE MONAÑITA, HELLO GALAPAGOS!

Nuuuuuuu ar det dags! Idag hade jag min sista spanskalektion (det gick jattebra, satt och diskuterade allt mojligt med min larare pa spanska) och har precis kakat med Louise! Hon ar nu pa apoteket och ska kopa lite grejer vi behover infor Galapagos och jag uppar bloggen fort och skriver ut flygpapprena infor imorgon, sa taggade vi aar!! Igar var vi ute for sista gangen har i Montañita och det var jattekul, vi dansade salsa med vara vanner fran Chile och Colombia och kramade dom hejda!

Idag har jag hangt med Keenan hela dagen innan spanskalektionen, typ kakat frukost och gatt lite pa stranden! Dessa manniskor kmr vi nog inte traffa igen da de inte har facebook och sant men aja, det har varit kul sa lange det varat! Nu ar det dags for oss att rora oss vidare, vamos a galapagoooooos amigos! wooho :D

Lite bilder fran igar!



JAG VILL HA EN MAJSKOLV TILL (dock med ost och majonas pa denna hahaha)
  

Bilder fran utekvallen igar!



  

Basta sista lunchen pa var favorit, Wipeout! Trevligaste mannan fra Peru som ager det!


Hors nar vi hittar en dator pa Galapagos, BESOS!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0