FRAMME!

Heej pa er, nu ar jag ANTLIGEN framme i VACKRA Quito i Ecuador! Ja herregud, vad vackert det ar har! Jag satt och log hela vagen i taxin och pratade med taxichaufforen pa min knackliga spanska och skrek ME ENCANTA ECUADOOR! Hahaha, men ah det ar sa vackert och de enorma bergen runt omkring som nar upp till molnen, woow! Solen lyser har och det ar latt 20 grader, NICE!

Dock tog det mig en himla tid att komma hit, over 26 timmar for att vara exakt! Det var tre jobbiga flyg med langa mellanlandningar, under den sista mellanlandningen raddade Amandas bok Frastelsen mig hahaha Amanda jag typ dor vad het boken aar!! Hur som helst, nu ar jag framme i alla fall och kanner typ bara lycka i kroppen, forutom att min vaska inte kom fram!!!!!!! Den ska dock komma ikvall kl 22.30 men da maste jag betala tur&retur-resa till flygplatsen igen vilket ar 24 dollar, ORKA att detta hander mig igen (hande ju nar jag landa i Indien ocksa!!)

Bilder fran vagen hit och lite i Ecuador!
 
 
 

 

  
  



 

 

Nu ska jag tillbaka till hotellet och vila lite, Louise som jag ska mota har halsade receptionen att hon ar ute en svang sa vi mots senare pa hotellet! sa forutom min feta ilska for vaskan sa mar jag fett bra! =) Ha det bast ni med sa hors vi i helgen, PUSS ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0