Last pub night for 2011

Nu åker jag in till stan för att möta upp mina vänner, vi ska ha en hejdå-pubkväll på Söder innan jag åker! Jag minns förra året innan jag skulle åka till Indien.. Vi hade 3 utekvällar som var "sista" haha varje gång sa vi att det skulle bli sista (en av dom var ett surprise party de hade fixat för mig, snyft), så sista blev typ kvällen innan jag åkte haha! 

Den kvällen blev dock inget party, ingen drack knappt utan vi satt bara och pratade och vartefter någon skulle gå så gick vi bort tsm en stund och pratade och kramades! HAHA, så sjuukt dramatiskt det var, denna gång kmr det bli mer "so long my loves!", orkar inte det där tearful goodbye igen! =( 

Lite bilder från överraskningsfesten de hade för mig innan Indien, SÅ överraskad jag
blev!! De frågade mig flera ggr om jag anade nåt men NEJ! Jag ÄLSKAR er mina fina!







Dom här bilderna får mig att verkligen sakna Niklas och Mika, mina underbara vänner!!
Så mkt kärlek! Nu ska jag till Söder och umgås med dessa människor, hörs imorn igen ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0