Living life!

Tjaaa! Hoppas allt ar fint med er :) Har ar allt bra, dock gor vi typ samma saker varje dag att det inte har blivit av att jag har uppdaterat mycket! Igar hade vi i alla fall den BASTA utekvallen har so far, vi dansade till salsamusik med massa skona manniskor hela natten! Forst motte vi upp tva brittiska tjejer som vi traffade i Quito forra veckan, vi at middag och drack lite drinkar tillsammans men efter nagra timmar (runt midnatt) gick dom hem for de var trotta! Jag och Louise gick daremot vidare till en typ utomhusklubb (Holaola heter den, samma klubb vi var pa i torsdags med poolen).

Det var ett brolopp dar igar men vi tog oss in anda och dansade som galningar! Vi motte nagra bekanta och traffade aven pa massa nytt folk, jag har nog aldrig skakat sa mycket rumpa haha! Efter det gick vi vidare till en till klubb dar vi dansade vidare och motte nagra harliga amerikanare.. Jag tror vi till slut somnade runt 6 imorse, haha! Sa idag gick vi till en restaurang for att kaka och da motte vi 2 killar som vi festade med igar som joinade oss och pratade om gardagen!

Om 4 dagar bar det av till Galapagos (ANTLIGEN har vi kopt biljetterna =D) dar vi ska vara i tio dagar innan vi flyger tillbaka till Ecuador och sedan tar vi buss in mot Peru! Vi tycker verkligen om Montañita (det ar ungefar som Indiens Goa) men det racker med tre natter till och sen vill vi vidare, vi har sa mycket kul framfor oss.. Tank att detta bara ar en borjan!! =)

Bilder fran senaste dagarna!




Vi tog en strandpromenad igar och hittade liten dod skoldpadda, vi begravde honom









Sahar sag vi ut igar, tog inte med kameran ut sen for jag vill inte att den ska forsvinna!



Livet leker har med andra ord, ha det bast dar hemma sa hors vi nasta vecka ♥

Postat av: Mia

Du verkar verkligen live the life to its fullest!! blir såå sugen på att resa till sydamerika nunununu! Älskar dina blogginlägg med hur dina dagar ser ut och dina bilder! har varit i chile en gång och det var verkligen UNDERBART ska jag säga dig, ett sådant otroligt vackert land! Ska verkligen återvända dit någon dag, kan slå vad om att Peru är lika vackert, har vänner som kommer därifrån och det ser underbart ut (och allt är mycket billigare där också). Om ett år har jag förhoppningsvis pengarna för att också göra en sydamerika-resa, längtar! Har läst din blogg ett bra tag nu men jag minns inte riktigt hur mycket pengar du samlat ihop för denna resa (om du ens skrivit det?!) och vet inte om du skulle vilja skriva hur mycket? Tacksam för svar :) och ha det nu så underbart i vackra sydamerika, var rädd om dig och var försiktig med brottslingar/tjuvar!/Mia

2011-11-13 @ 21:49:16

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0