Onsdag 2 november 2011

Dan före dopparedaaan!! Imorgon gäller det, då åker jag äntligen iväg till Sydamerika för underbar backpacking i några månader! :) Jag och mina vänner hade det så himla kul igår btw, vi pubade på Mest på Götgatsbacken i några timmar innan vi drog vidare till Soap bar för att dansa! Jag kommer sakna dom alla så himla mycket, precis som förra gången dock denna gång hoppas jag blir lättare! Jag har ju rest såhär förut och med tiden blev det verkligen lättare, jag var van vid att ha mina nära och kära via internetkontakt istället! 

Amanda och jag sov hos Sandra men ska snart bege oss, Amanda ska hem och jag ska in till stan och möta upp min bästis Bonnie (som också var med igår såklart)! Vi ska även möta upp Kenza, Nadia och Marcello så jag får krama dom hejdå med, sen ska jag möta upp min mami och gå till örondoktorn som jag inte hann med igår! Efter det är det verkligen dags att åka hem och packa ner det sista och VARVA NER, har varit så spänd den senaste tiden att jag bara måste slappna aav! 

Några bilder från igår!


Love you, my friends!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0