QUITO, ECUADOR!

Holaaaa mis amigos! Det ar helt otroligt, jag mar sa HIMLA bra har borta! Ar varken seg over jetlagen eller for att vi ar flera tusen meter hogre upp OCH mitt vid ekvatorn (brande axlarna lite idag dock)! Sa fort jag satte foten i Quito sa kande jag hur gjord jag ar for backpacking, jag gar bara runt och ler hela tiden haha! Jag har nu traffat Louise i alla fall och hon ar helt underbar, vi bor pa ett sjukt soft hostel ocksa som kryllar av backpackers som sitter uppe pa roof topet med en fantastisk utsikt och spelar gitarr, dricker ol och snackar skit!

Idag har Louise och jag gjort lite sightseeing i Quito (hennes typ tredje gang haha) och lart kanna varandra mer! =) Sen tog vi en taxi till flygplatsen och hamtade min vaska(♥!!) och nu softar jag lite vid datorn efter en laang dusch och rena klader! =D Manniskorna pa vart hostel har varit sa himla hjalpsamma med att lana ut datorer, pratat med flygbolaget nar de ringt och pepptalkat mig som varit sa stressad over vaskan, TACK!

Ikvall ska vi kaka middag pa roof topet med alla andra softa manniskor innan vi tar nattbussen mot Canoa vid kusten, sol och bad och party mina vanner =) Sen om ca 10 dagar beger vi oss mot Galapagosoarna, jag skulle kunna leva sahar forevigt!! Jag langtar aven sa mycket till vara aventyr vi har framfor oss i Peru och Bolivia, det innehaller bergsvandring och trekking i djungeln! 

Lite bilder fran gardagen pa vart hostel!

Min forsta maltid har i Sydamerika: en vegetarisk bonrora med ris & guacamole! =)

Louise! =)





Har ar lite bilder fran idag, frukosten imorse! =) 





KOLLA MARCELLO, LEVANDE SMURFAR!!! hahahahah
Det finns manga kyrkor har i Quito, denna ar nog mest speciell! Louise hade redan
varit inne 2 ggr sa hon vantade utanfor med min Lonely Planet medan jag drog in!







ANTLIGEN nyduschad i frascha klader, nu kmr jag vaga krama folk hahah! ;)


Det ar knappt nagra bilder pa mig men jag har ju gatt runt i samma klader sa pass lange och varit acklig, hehe men nu nar jag har min vaska igen sa blir andring pa den saken! ;) Nu ska jag upp och kaka pizza till middag med resten innan jag och Louise drar mot busstationen, KARLEK ♥

Postat av: Marcello

Aaaaaah!! Levande smurfarna! Hjätattak!! Till's, im so proud of you! <3

2011-11-06 @ 04:57:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0