Svar till kommentar "Anonym"

sååååå grymt att du vågar ta dig ut i världen! Men jag undrar bara en sak, hur började du med backpacking? Är det svårt att komma igång och är resorna dyra?

Svar: Allt borjade efter jag besokte Indien sista aret i gymnasiet i tva veckor for ett projektarbete, jag kande en stark kansla av att vilja aka tillbaka och gora nagot for barnen dar borta! Sa 3,5 ar senare gav jag mig ivag pa en 5,5 manaders backpackerresa och startade med att volontararbeta pa en skola en manad! Jag blev kar i backpackerlivet sa nagra veckor efter jag kommit hem fran Indien borjade jag spara for nasta resa (den jag ar pa nu i Sydamerika)!

Du kan gora det nastan hur billigt/dyrt du vill, beror helt pa vilken sorts resa du vill gora! I Indien ar det vaaldigt billigt (ca 20-30 kronor per natt for ett rum), Sydamerika ar dock lite dyrare men da far man snala lite mer eller helt enkelt dra med mer pengar! Ett halvar i Indien ar du helt saker pa att du klarar dig om du har med dig 50.000! Kolla in backpacking.se, dar finns det massa tips och aven resekompisar du kan finna att aka med! Jag akte till bade Indien & Sydamerika med folk jag traffat dar =) Lycka till och kom ivag med dig, det ar helt underbart att resa!!

Nu ar jag och Louise i Puerto Lopez som ligger vid kusten har i Ecuador, vi har spenderat dagen pa en strand med piña colada och softa bocker! Imorgon tar vi oss vidare till Montañita, woop! PUSS vi hors imorgon eller pa tisdag ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0