Svar till kommentar Mia!

Du verkar verkligen live the life to its fullest!! blir såå sugen på att resa till sydamerika nunununu! Älskar dina blogginlägg med hur dina dagar ser ut och dina bilder! har varit i chile en gång och det var verkligen UNDERBART ska jag säga dig, ett sådant otroligt vackert land! Ska verkligen återvända dit någon dag, kan slå vad om att Peru är lika vackert, har vänner som kommer därifrån och det ser underbart ut (och allt är mycket billigare där också). Om ett år har jag förhoppningsvis pengarna för att också göra en sydamerika-resa, längtar! Har läst din blogg ett bra tag nu men jag minns inte riktigt hur mycket pengar du samlat ihop för denna resa (om du ens skrivit det?!) och vet inte om du skulle vilja skriva hur mycket? Tacksam för svar :) och ha det nu så underbart i vackra sydamerika, var rädd om dig och var försiktig med brottslingar/tjuvar!/Mia

Svar: Tja! Vad kul att du blir paverkad att ocksa vilja sticka ut och resa, det ar ju sa underbart! =D Ah, Chile vet jag inte om jag hinner forbi tyvarr men skulle vilja se det, dock har jag nog inte rad for som du sager ar det mycket dyrare an t ex Peru och Bolivia! Det ar lite individuellt med budgeten for en langresa har i Sydamerika beroende pa vad du vill gora: t ex Machu Pichu i Peru, Galapagos i Ecuador, Brasilien och Chile i allmanhet osv kostar mycket! Men for 5-6 manader att resa runt som jag gor skulle jag tipsa 60-70.000! Indien daremot klarade jag mig allt som allt pa ca 40.000 och snalade inte alls, sa detta ar definitivt dyrare! Kram och tack for omtanken!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0