Sweet home Montañitaaaaa lalala!

Hallluuuu! Jahapp, da var man tillbaka i Ecuadors mest populara surfingstalle, den platsen Lonely Planet sager att folk latt fastnar i.. Well it is true! Louise och jag kom tillbaka fran Galapagos i sondags, landade i Guayaquil och bestamde oss for att spendera en natt dar! Vi akte till ett soft hostel som Lonely Planet tipsade om, det paminde lite om Secret Garden i Quito och hade ett bra pris! Vi gick pa bio pa kvallen och sag Breaking Dawn p1 och hangde i det stora shopping mall:et for middag ocksa, samma sak som Sandra och jag gjorde i Chennai!

Dagen efter (igar) var det dags for mig att ta bussen till Montañita! Louise kande sig namligen ganska klar med Ecuador medan jag ville stanna langre, och jag kanner nagra i Montañita nu plus att jag glomde mina alskade bocker har fran senast sa jag valde att aka tillbaka hit! Jag tog bussen igar eftermiddag och kom fram hit runt 19-tiden och mottes direkt av en amerikan, han hade ett hostel en bit darifran sa jag gick med honom! Pa hostelet bor det aven ett par (killen fran skottland och tjejen fran ungern), jattetrevliga!

Jag checkade in och lamnade grejerna pa mitt rum, fick en stoor sang for mig sjalv! =) Efter det gick jag ut for att kaka middag och valde att ga direkt till Kim och hennes killes restaurang, det var det forsta stallet Louise och jag gick till nar vi kom hit till Montañita forsta gangen och dom ar helt underbara! Jag satt hos dom i flera timmar och pratade och de berattade om deras framtidsplaner och sa! Efter det var kl typ 21 sa da tankte jag ga tillbaka till hostelet, da ser jag Keenan komma gaendes sa jag ropar efter honom! han stannar och tittar noga och ba what the fuck?! :Dhahaha, sa jag foljer honom hem for han skulle ta en 2 timmars powernap innan reggaefesten som skulle vara pa stranden senare pa kvallen! 

Jag sa att jag inte skulle komma da jag inte hade hittat Kate an (Kate ar en tjej som var pa samma bat som mig och Louise pa Galápagos, hon ar ocksa i Montañita nu) och ville inte glida ner dit sjalv! Dock hann jag inte mer an komma tillbaka till hotellet sa motte jag det dar paret och satt i receptionen med dom (sa mysigt med massa hammocks och kok som vi far anvanda bast vi vill) I alla fall, sa vi hangde vi och drack dar i nagra timmar och de fragar om jag ville med dom ner till strandapartyt, sa jag hakade pa!

Val dar nere motte jag Keenan och sitter med honom plus paret fran hostelet och nagra till vid elden, riktigt soft och asbra satt att mota folk pa! Sen efter nan timme hoppar Kate fram och ba I KNEW YOU WOULD COME!!! Haha, sa vi satt tillsammans och snackade ett tag sa kom fler och joinade in ocksa! Keenan skulle sen ga och kopa ol till oss, och da marker jag att killen som sitter PRECIS bredvid mig ar samma person som tog Louise pa rumpan senast vi var har! Han ba hola bonita! Jag ba ooohhhhh nej, forsoker ignorera honom och sen typ slet jag ner Keenan nar han kom tillbaka och ba talk to me!!

Haha hur som helst, vi alla satt till typ 2 pa morgonen men da drog jag tillbaka for jag var fett trott! Keenan foljde mig hem och sen slocknade jag typ direkt nar jag la mig i min sang! Idag sov jag ut till halv tolv och gick sedan ut for att ata frukost, sedan tog jag en runda for att leta efter mina bocker jag glomde har senast OCH JAG HITTADE DOM!! Jag hittade dom dar vi hade lamnat och hamtat var tvatt senast, jag blev sa lycklig!! Sa har ska lasas!

Sahar sag vi ut pa Galápagos typ varje eftermiddag, laste bocker i timmar efter timmar!


Vart hostel i Guayaquil, vi bodde i dorm har!




Shoppingmall, bio time! =)




Bussresan mot Montañita, fin utsikt fran bussarna har! =)





Det har lilla barnet strackte sig till mig och ville ta min hand och drog i mina byxor! :P



Mitt softa rum har i Montañita!



JAG HITTADE MINA BOCKER!!



Efter tre timmar vi datorn med skypedates och bloggande ar jag antligen fardig! Nu ska jag glida och hitta lite folk att hanga med pa stranden, annars satta mig och lasa min bok! Vi hors om nagra dagar igen, far se hur lange jag ska hanga har i Montañita! PUSS




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0