Torsdag 3 november 2011

Nu är den här, dagen när jag ÄNTLIGEN ska få ta mig ut i världen igen med endast 2 ryggsäckar! =) Det har varit så många om och men kring den här resan men nu är det dags, woooop! Jag vaknade imorse och ba "jaha, då ska jag snart ut och flyga i väldigt många timmar", när jag skulle till Indien var jag helt skakis men nu känns det som piece a cake (den kanske ändras om en stund :P) 

Det är soft dock att hostelet jag har bokat i Quito har en svensk ägare och verkar vara riktigt backpackertätt, jag såg några bilder och då var det en fantastisk utsikt över bergen! Nu måste jag fixa klart här hemma men vi hörs mer under dagen, PUSS!



2 bilder jag snappa i förrgår innan utgången!

Postat av: Anonym

sååååå grymt att du vågar ta dig ut i världen! Men jag undrar bara en sak, hur började du med backpacking? Är det svårt att komma igång och är resorna dyra?

2011-11-06 @ 20:13:40

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0