UNA SEMANA

Holaaaa! Dagarna rullar pa bra har i Ecuador, jag har redan varit har i en vecka! =) Dock kanns det som jag varit har mycket langre, trivs som fisken i vattnet! Vi skulle egentligen aka vidare till Galapagos redan i helgen men nu har jag checkat in mig pa en spanska-
skola i fem dagar, sa vi ska stanna har tills pa torsdag! Spanskan gar battre men det flyter inte helt an, hoppas pa att det ger resultat om nagra manader iaf! ;D

I ovrigt har vi festat loss har, atit god mat och hangt med trevliga manniskor! Igar bytte vi aven hostel da det vi bodde pa byggde om sa man vaknade kl 6 varje morgon av allt oljud, dar vi bor nu vaknar man istallet av havets vagor! Det ar helt magiskt, solned-
gangen igar var som en drom! Vart rum ar helt vitt och ligger pa hogsta vaningen precis framfor stranden, nar jag hade duschat sa oppnade jag var dorr for att hanga ut min handduk pa tork och den synen jag fick da av en lila sonledgang.. det var helt magiskt!

Vi var ute och dansade till morgontimmarna igar och hade jattekul, jag hade aven nagra konversationer pa spanska med nagra killar som gick sisadar haha! I slutet av kvallen sa badade jag och en killkompis i en pool som fanns pa klubben och jag red runt pa hans axlar.. haha med andra ord blir det en inomhuskvall ikvall!

Bildbomb fran senaste dagarna har i Montañita!


Piña colada och banana colada, bada 2 for 28 kronor!




Vart nya hostelrum!




Min spanskaskola!





Utsikten fran skolan!


Efter lektionen motte jag upp Louise for en strandpromenad i SOLEN!





Ceasarsallad till lunch, yum!







Nar jag kom ut fran duschen mottes jag av det har, det kandes som en drom!



Fixad infor kvallen, orhangena kopte jag av en gatuforsaljare igar! Det dar kladdet pa
mig ar fran min indiska olja som jag inte hade smetat ut an hahaha!





Hade inte med kameran ut sen men har ar fran imorse, nar vi vaknade var vi saa
uttorkade och hungriga! Da offrade sig Louise och sprang ut for att kopa mat & vatten!


Nar jag kom in till spanskalektionen idag fragade min larare que tal, chica? Jag tittade bara pa honom och ba estoy muuy chuchaqui haha! Han ar asskon och tjatade pa mig att jag skulle med ut ikvall men nej, Louise och jag ar helt SLUT efter gardagen! I helgen far vi se om vi hanger kvar har i Montañita eller om vi aker pa nan utflykt da jag anda ar ledig fran skolan! Besooos ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0