1 oktober 2011 i St Petersburg!

Wow, tänk att det redan är oktober.. Om lite mer än en månad åker jag iväg på nästa långresa, wah!! Hur som helst, Pappa väckte mig för en stund sen och ba "Tillan, klockan är nio nu!" Hemma är klockan sju på morgonen och jag KUNDE INTE somna igår, idag fåår jag inte somna på eftermiddagen igen! Idag ska pappa och jag ta en sightseeingbuss här i St Petersburg för att se lite mer av staden, jag har sett så mycket bilder och läst så mycket om staden att nu är det dags att hinna se allting!

Igår på kvällen var jag och pappa så trötta att vi inte orkade ta oss till en restaurang, pappa ville ha hamburgare så vi köpte med oss det hem och pratade i flera timmar! Senare på kvällen drog jag igång Friends på min laptop (love you the youtube) hehe, jätteskön kväll! Nu har jag precis kommit ur duschen och ska bara slänga på mig lite kläder och sen joina pappa på hotellfrukosten, hörs igen innan vi drar! 

Denna bok läser jag just nu, pappa läste nämligen ut den på flygplatsen i Sverige och tänkte
slänga den! Boken är så sjukt läskig med många mord inblandat, se om jag klarar av den!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0