Face down in my book.

Hejhej! Nu har jag lunch här på jobbet, köpte mig en god sallad och choklad innan jag gick in i lunchrummet och läste hela rasten! Jag börjar om fem minuter igen men tänkte bara uppdatera lite fort! Jag ska ta det lugnt idag och ikväll då denna veckan är full-
späckad med massa kul grejer! Allt från en spelning på Söder, Twilight event på fredag, Halloweenfest och umgås med vänner och familj innan jag åker (nästa torsdag it iis!!!)

Uppar igen när jag slutat jobbet, här är en bild från i fredags!
 

Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp lite mer bilder på Kenza, hon är så himla söt!!

2011-10-24 @ 21:55:08
Postat av: Tillan

Sv: haha gå in på hennes blogg då? :P Jag lägger såklart upp bilder när vi hänger som jag gör med alla mina vänner och familj, men kenzas.se låter som nåt mer för dig! ;)

2011-10-25 @ 00:02:53
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0