Fix inför Halloween!

Hej på er! Vilken lång dag jag har haft på stan, är helt sluut nu! Nadia, Marcello, Bonnie, Viran och jag lunchade först och sen gick vi in på Buttricks (HELT galet är det där inne nu innan halloween, det var en kö utanför!!) där vi köpte grejer till våra dräkter! Sen gick vi vidare till andra affärer och köpte fler grejer vi behövde, jag köpte bland annat ett par coola handskar till min Punkrockarutklädnad! 

Ikväll får jag se vad jag ska göra, har precis tagit en dusch och hoppat i nattlinnet så det ser just nu ut som jag bara blir hemma! Skulle nog behöva det då jag ska till stan imorgon igen och prata med ett flygbolag som är dumma i huvudet! Sen ska jag träffa en nära vän för lunch och sen middag på stan med mamma! Nu vill jag bara se på film och ta det lugnt.. Vi hörs senare ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0