Fredag 14 oktober 2011

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN!!! Fasen vad skönt det är att inte vara pank längre, har ju känt mig som 14 hela veckan! Jag satt seriöst igår på fikan med Nadia och Marcello och ba "nu är det 1 timme och 55 minuter kvar tills 12-slaget, då får jag lööön!"  Det är så skönt, nu kan jag börja ta tag i fler av sakerna inför Sydamerika och även betala tillbaka småpengar jag lånat från några av mina vänner! 

Idag då, jag börjar jobba om några timmar och ska köra ett helkvällspass! Senare ikväll ska jag ut med massa jobbarkompisar då det är löööningsdag, imorgon börjar jag inte jobba förrän kl 16 så det är skönt! Jag vill ta vara på tiden med vännerna nu innan jag åker iväg, denna resa kanske blir ett halvår som senast och då vill jag ha hunnit hänga mycket med mina nära! 

Dessa två mini coca cola-burkar från centralen föll offer för Marcellos, Nadias och min
taggning på facebook denna gång! Tänk att vi aldrig fått en bild på oss tre, men dock
är vi taggade på alla olika möjliga grejer när vi hänger (skärp, bord, godispåse..)


Dags för frulle, puss!

Postat av: frida

Jättebra blogg! Jag undrar en grej, vad jobbar du med egentligen? ;) haha, kärlek till dig!

2011-10-14 @ 22:15:50

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0