Fredag 21 oktober 2011

Vilken helveteskväll jag hade igår!! Har inte mått så illa sen jag fick bli inlagd på sjukhus i Indien, vad hände?! Jag hade en jättetrevlig eftermiddag och kväll först hos mormor och morfar, men precis innan jag skulle åka hem kände jag mig väldigt illamående! Mormor föreslog att jag skulle sova kvar men jag kände att det var bättre att jag tog mig hem eftersom jag jobbar idag! Dock bor dom på andra sidan stan så det tog mig säkert 1,5 timme att komma hem, och mitt illamående blev bara värre och värre. 

När jag satt på tunnelbanan mellan Gärdet och Ropsten så kände jag spyan, jag lyckades hålla den inne men jag satt bokstavligt talat med handen över munnen med sånt där varmt spott i hela munnen! Det var så vidrigt att jag visste inte var jag skulle ta vägen, men så fort jag kom ut ur tunnelbanan kändes det liite bättre så jag slapp spy! Jag kom hem till slut i alla fall och gick direkt och la mig på soffan, där låg jag i ca 4 timmar tills jag tog mig upp till sängen! 

Idag mår jag bättre dock, ska vila idag tills jag börjar jobba i alla fall! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0