Halvårs semester begins NOW!

YES! Tänk att idag var sista jobbdagen innan jag åker iväg, helt sjukt! Det är nog inte många som åker iväg ett halvår, kommer hem på våren och lyckas åka iväg lika länge igen ett halvår senare! Som jag har kämpat med att få ihop pengar och äntligen får jag njuta av det, frihet och resande återigen! =) Jag fick dock en kommentar av en gullig tjej idag som skrev att hon skulle till Indien, jag får såna flash backs direkt när jag hör att någon ska dit och känner sådan saknad! 

Eller jag ska inte kalla det saknad, det är snarare längtan till att åka tillbaka för det ska jag! Indien är fortfarande som ett andrahem sedan mitt halvår där och jag älskar landet och människorna så himla mycket, åk till Indien allihopa!! ♥ Denna gång ska jag ju istället till Sydamerika och jag hoppas att en egen kärlek kommer växa för länderna där borta också, jag älskar ju Spanien och spanskan så det är en bra start i alla fall! Hur mycket jag än vill tillbaka till Indien nunuNU så vill jag testa på något nytt, Make that change som min tatuering säger! 



Nu ska jag röja undan lite i mitt rum för att jag enkelt ska kunna dammsuga och
dammtorka imorgon innan jag ska möta upp en vän för lunch, imorgon kväll är det
dags för sista pubkvällen på Söder innan jag åker med dom bästa! Sov gott, kram ♥

Postat av: sara

vad ska du göra i sydamerika?? vilka länder ska du besöka??

LYCKA TILL, pratar du spanska också??

kram

2011-11-01 @ 08:46:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0