Helmers, vad annars?

Jag och min fina Sofia har suttit några timmar på Helmers och fikat, stammiscafét! Vi är så vana vid att prata väldigt ofta men nu på senaste tiden har vi inte gjort det, så vi hade mycket att ta igen! Vi lever helt olika liv just nu (jag jobbar som en galning inför min nästa resa och hon pluggar i Uppsala) så det är svårt att få ihop det, men det är så med vänner man haft så pass länge.. Det håller i alla fall!

Nu är jag på jobbet i alla fall och ska köra kvällspasset till stängning, sen ikväll vet jag inte om jag ska möta upp nån polare eller bara åka hem! Jag börjar inte jobba förrän kl 12 imorgon så det är skönt, jag fick ju min skönhetssömn inatt också så jag är inte direkt trött! Jaja, nu ska jag gå och byta om, vi hörs senare ikväll!

 
Jag för ett år sedan i Chennai, Indien.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0