Hemma!

Tjabba! Nu är jag och pappa äntligen hemma hos familjen igen, St Petersburgs flygplats är utan tvekan den mest stökiga och o-organiserade flygplats jag hittills besökt i Europa! Det tog oss en timme att checka in då det var världens "kö" och folk trängdes från alla håll, till slut fick jag ta till med konsertskilsen och tryckte mig förbi alla och drog pappa med mig! Sen vi satte oss på SAS-planet gick allt som smort dock så ilskan la sig ganska fort! 

Jag har precis slängt i mig middag och ska hoppa in i duschen, ikväll ska jag träffa Marcello och dricka vin! Mamma bara tittade på mig när jag kom hem och undrade vad det är för fel på mig, jag hinner knappt hem mer än en timme innan jag ska dra in till stan haha! Men ah, vi har ju bara varit borta tre dagar och det är inte direkt så att jag känner en jetlag av de 2 timmars tidsskillnad! 

Hur som helst, vi hörs igen innan jag drar! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0