Lördag 15 oktober 2011

Gooodmorgon! Jag har varit vaken i några timmar men legat på Marcellos golv och smsat fram och tillbaka med Nadia och Filip medan Marcello sovit som en sten! Nu är vi båda vakna i alla fall och dricker te och kaffe som vanligt, snart ska jag in till stan och luncha med Julia och Filip då jag lovade Filip igår att bjuda honom! =P Vi hade det fett kul på Kvarnen igår i alla fall och stannade till stängning!

På Slussen påvägen hem sen mötte jag och Marcello upp Nadia som hade varit ute på annat håll, jag hör henne vråla över halva slussen TILLAAAAAAAAAAAAAAAAN! Hahaha, så det var inte svårt att hitta henne! När vi kom hem till Marcello åt vi ceasarsallad, haha jag åt i bäcksvart mörker så jag vill inte ens veta hur mina kläder ser ut idag kladdmaja som jag är..

Fina Julia och jag igår kväll!


Fler bilder kommer senare, nu ska jag möta upp Filip och Julia för lunch!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0