Lördag 22 oktober 2011

Tjo! Hoppas allt är bra med er, jag sitter hemma hos Kenza med Nadia och äter mat! Vilken rolig natt det var igår, vi var ute och dansade hela natten! Jag, Elvira och Måns möttes upp först och förade lite innan vi mötte upp Nadia och Kenza och gick till Berns, vi hängde på uteserveringen och dansade nån timme innan vi gick vidare till Laroy för att dansa vidare! Efter det gick vi även vidare till Hell's Kitchen och dansade ett tag till innan vi åkte hem!

Kenza och Nadia la sig på direkten medan jag satte på datorn och upptäckte att Mika var online, så jag skypade med henne till halv sju imorse haha! Nu ska jag och Nadia gå och handla nånting gott, fler bilder kommer sen!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0